091126- torsdag.

Nyss hemkommen från skolan , lagt barnen o nu sitter jag här med thé o relaxar lite :)
Vi slutade tidigare idag så ja bestämde mig för att promenera hem :) det var sköööönt , solen sken oxå vilket pigger upp ;)

Idag har jag o gubben vart tsm i 5 år.. känns som de har gått längre , typ 10 el nåt haha.. ska försöka få tag på han nu o se om dom blir skapliga hem idag eller om dom kmr sent .. kommer dom tidigt tänkte ja bjuda på någe gott..vet inet vad än bara ..kina el thai blir d nog..Jag gillar kina bäst o rickie thai, typiskt va? :) men så är vi med det mesta haha...

Till kvällen är ja även grymt sugen på att hyra film och äta ost , kex o ett glas vin, ja menar hur myyyys är inte deeeeet? :;) men men ska ju ha proov imorgon så ja måste i säng tidigt men men kanske att de blir imrogon då ist :)

Helgen vet ja inte vad vi ska göra än.. rickie sa någe om att han skulel bjuda upp Ante & Emeli men vi får se...
Emeli & jag skulle ju få gå till palace  nån gång o grabbarna vara hemma, hahaha..de ska ja fasen komma ihåg för R lär nog ha "glömt" det :D

Sen vet ja inte.. Ricki åker ju till polen på söndag o är borta till sändan därpå så d känns lite halvsegt.. är ju inte överdrivet kul o vara själv en hel vecka...som tur är har ja bara 2 skoldagar den veckan så ja lär ju inet avra så trött i höve iaf :)

ne nu ska ja nog styra lite här , sen plugga...har lixom inte fattat mkt als än till provet imorn :O :S

FIIIIIIIA du kom aldrig idag o ersatte mig på lektionen så du kan ju ta den imorgon ist ( provet) :D:D eller huuur? <3

Tack o bock =)


Kommentarer
Postat av: Cissi

grattis har ni verkligen varit tesammans så länge..

2009-11-26 @ 15:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0