Lördags kväll + söndag.

hej hej..

Lördakvällen blev iaf trevlig..mkt prat på balkongen hihi =)
Fick även hålla, gosa o mata mitt lilla kusinbarn som är världens minstaste enligt mig även fast mina var mindre haha =) men man glömmer så fooort ju..men iaf hon är jättesöt ihih =)

På söndagen åkte vi hem rätt skapligt.. Jag skulle på makeup -kurs.. det var trevligt.. lite synd bara att man inte fick mer ingående fakta hur man ska lägga på skuggor , eyeliner osv för o få olika stilar..men man fick iaf testa på hela soritmentet o välja ut . ja blev nöjd med min grund.. men valde lite fel ögonskugga o orkade inte göra om det ahah =) Jag är ju konsulent för just d företaget v hade kurs på så d var lite kul att man kunde testa påo även få se lite nya produkter.. o lukta på parfymer osd..vilket fall som helst så funderar jag på att ha en visning på kanske 3-4 personer..så om intresset för smink finns o man vill komma o titta på utbudet kan ni ju dra iväg en liten komentar så ja ser om intresset finns? Jag kommer ju även ta emot beställningar då om man hittar någe man fastnar för, o bara för att man går på en visning är d ju självklart inget köptvång.. SÅ HÖR AV ER OM NI KAN TÄNKA ER ATT GÅ :D

Dagen : Blir nog rätt lugn... Vi ska väll åka o storhandla..inget ja ser fram emot men d är ju nödvändigt d oxå..Rickie tycke även att vis ka åka till busfabriken.. men vi får se :P ja e rätt trött idag ehhe :P

Nu ska ja läsa lite bloggar ..

byee

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jaså, ja hade tänkt rnga o fråga ifall du ville följa med mend e blev inte så.. :/

2009-05-25 @ 14:29:55
URL: http://zozzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0