Lekparken..

idag var vi nere o lekte på lekplatsen här i Edsbruk..mötte även carro o leo där..trevligt.. barnen vill inte riktigt leka med varann än .. blev lite bättre mot slutet då alla tre satt i rad o plocka blommor o gav åt varann.. o tog från varann o ja vet inte vad :)  Dom såg jättesöta ut iaf när dom satt där på rad :) Kom hem för en liten stund sen o al våra gnällisar i sängen.. dom var övertrötta.. noel skulel först lägag sig o sova på bordet o efetrr de i sanden haha =)
kameran e fortf. kvar i skötväskan i gamleby...o dom är inte hemma så man kan hämta den heller =/  s har ju inte blitt några bilder p senaste :(
Nu ska jag ta mig en banan o slänga ner mig i soffan brevid karln .. går väll nån film anatr jag...annas så går ja ut så får gubben hålla ett öra åt grabbarna :) det ör ju trorts allt sol emmelanåt :)

Byye byeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0