Gravidos..

ja nnu har några trott att fallet är så men så är det inte.. eheh... detta är något annat elende jag åkt på.. o idag har jag klarat mig.. mår inte riktigt hundra .. bubblar i magen o har sig men har iuaf klarat mig från d värsta.. wiiiiiie =)

har precis vart o lämnat prinsarna på dagis..lessna som vanligt :/ men d går ju över nästan direkt..men ändå jobbigt o lämna dom.. mellan 14-16 är det drop-in fika så ska dit o hälsa på.. fika lite o kolla vad barnen hunnit göra för kul hittils =)
ska bli jättekul =)

skulle behöva färga håret oxå.. har lagt ner det här med att bli blond.. ja blir aldrig så ljus som innan o ja ahr inte lkust o vara gul-blond.. så nu blir det nån ljusbrun färg.. ev med lite ljusa slingor i.. ska iaf bli ljusare än innan.. el ja var ju svarthårig innan så kanske inte så svårt o få ljusare ;)

ajja ska nog gå bort till HC nu..

bye byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0