=/

i måndags kväll blev jag magsjuk.. ingen höjdare alls..hade grymt ont i magen oxå..o d knöt sig i magen hela tiden-.. sov dåligt hela natten..mådde dåligt fram till morgonen o på dagen kände jag mig bra igen.. kunde äta igen & behålla allt :) .. fast magen knep o ja mådde lite illa..men mådde iaf mkt bättre  tyckte de verkade som d gått över .. visst..!  i morse fick ja spy igen :S nu ligger jag i sängen o mår lite si o sådär..nu hoppas jag verkligen att jag ska bli frisk för magsjuka är d värsta jag vet...men vi börjar fundera på om de är nån matförgiftning efetrsom jag inte smittat en ända än. våra barn brukar vara jättekänsliga nämligen. :S

Är iaf glad att min älsade sambo har vart så himnla snäll dom här dagarna..tagit hand om barnen själv så jag fått vila, sprungit efetr saker åt mig ..o sen har han även skött lämning/hämtning till dagis..så duktig brukar han  nämligen inet vara här hemma =)

dessvärre ser hemmet ut som d fallit en bomb i :( Ig¨r när jag var bättre plockade ja bort det värsta , diskade 2 maskiner o körde runt 4 maskiner tvätt.. o de finns mer tvätt kvar :O  karlar kan ju bara göra en sak samtidigt så ta hand om bpde hem o abrn e ju för mkt att begära ;) s nu får ja allt bli frisk innan hemmet ruttnar ;)

skriver mer en annan dag.,. nu ska ja slötitta på tvn o vila o BLI BRA till kvällen , hoppas hoppas---

byye


Kommentarer
Postat av: jasmine

uch fy vad jobbigt hoppas du blir bättre snart

pusspuss

2009-05-06 @ 13:08:47
URL: http://peeweejasmine.blogg.se/
Postat av: sofia

Krya på dig gullet <3 kanske fått ngn korvförgiftning? asg =D Nae men hoppas du blir bättre snart! Pussis pussis <3

2009-05-06 @ 13:18:20
URL: http://sofia89.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0