våååååår..

åhh solen lyser.. UNDERBART...

sitter nu ute o tittar på när barnen leker... noel ramla i gegga förut o ser jättefin ut :) ihih blir o tvätta =)

annars har dagen spenderats på HC.. köpte mig linne o leggings som ja ska ha på dopet..doppresenten har inte kommit än :S börjar få lite smått paniiik..jag hoppas verkligen den hinner komma innan lördag! va gör man annars lixom??

ne nu ska vi nog gå in o göra oss lite pankisar jag o barnen :P tänkte att dom skulel få hjälpa till idag.. vi får se hur d går :)

ha d bra i sooolen =) 


bye byee

Kommentarer
Postat av: towe

heej :) gud vad kul, det är ju pojkar jag också ska få!

då kanske man kan rådfråga dig lite då? =P är ju så mkt man undrar men tycker inte jag hittar så mycket om tvillinggraviditeter direkt.



hur långt gick du innan dom kom? :)

2009-03-19 @ 10:37:38
URL: http://towebomaan.blogg.se/
Postat av: towe

jag får ju högst på till den 18 april tydligen, vecka 39!

så det är ju 4 veckor kvar.

Jag tänkte på de häre med dina havandeskapsförgiftning, hur märkte du det mer äön om du tar ett kissprov?

jag har börjat fått så svullna fötter, helt plötsligt! har hört att de helst inte ska svullna så mycket på en gång för att de då kan va en förgiftning, men hur märkte du det?

2009-03-19 @ 13:46:15
URL: http://towebomaan.blogg.se/
Postat av: towe

jaa båda ligger med huvudena neråt så vi får hoppas att tvilling 1 håller kvar sig, men dom trodde att han redan var fixerad så då vänder han ju ine på sig. så de blir ju vaginalt om inget annat tillstöter. Jag har lidit av huvudvärk hela graviditeten, men det är nu jag fått en svullnad på fötter och ben väldigt fort! så kanske ska ta och kolla de där lite närmre.



vad händer annars, om man går med det här hela tiden ut? utan att veta att man har en havandeskaps förgiftning

2009-03-19 @ 14:30:25
URL: http://towebomaan.blogg.se/
Postat av: towe

jag skulle ju varit där häromdagen men avbokade den tiden, men ska dit den siste igen, men har ju ultralju på tisdag så kan ju alltid höra med dom där också, dom är ju ändå Barnmorskor dom med :) och så kan jag ju alltid ta ett prov ifall att.

det känns som om jag kommer gå hela vägen ut på ett sätt, för det är ju ändå de sista man vill, och de vore så typiskt, men jag har fruktansvärt mkt sammandragningar nu, och vissa har börjat göra lite ont, sen börjar jag få lite små ont i magen osådär, så hoppas hoppas det är på G! jag skulle inte bli ledsen, men åandra sidan är de bara 30 dagar kvar annars och det kan jag stå ut med också :P

2009-03-19 @ 15:41:06
URL: http://towebomaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0