Söööndaaag.

Bara slöööar nu efetr vi lagt prinsarna (L)   åt varm smörgåstårta idag .. blev jättegott.. men åt mkt mer än ja behövde vart mätt rätt fort.. men man äter ju mer bara för att d e så gott :S usch.. inbgen bra vana jag har!! =/


Trötter idag. Blev lite sent igår.. eller imorse kan man nog säga :S Jag o fia gick o la oss runt 5 men jag somna nog inte förens närmare 6 :S

Vi sjöööng o sjööng o sjööng så d eka i hela huset men ingen ville komma upp o joina oss ;) väääldans konstigt tyckte vi :)

Kvällen/natten var iaf mkt trevlig o rolig.

lägger nog in lite bilder nu. kanske inet så många hehe men men det kmr fler isf  senare framöver ;) beror ju på hur fort ja tröttnar på o leta upp vilka mans ka välja osv...

Nu efetr detta inlägg ska ja antingen gå ut på en powerwalk på 30 min el lägga mig i sängen.. lutar aningen mot sängen ;) men ska se sanningens ögonblick idag innan jag ska sova så får se hur ja gör...hinner ju med promenix gottt o väl!

Morgondagen blir nog lugn.. vara ute ett tag.. får se om d blir promenix el fixa på uteplatsen... men hoppas iaf på SOL! kom igen nuuuu ..bort me skitvädret o fram med våren! skönt att solen iaf tittat fram idag =)

n gott folk nu ska a se om ja hittar lite bilder då,,,



 
Slänger in klickbara!!




Innan i bilen..

       
    Fia , Jasmine o Tobbe      Louise,Daniel o Jessica  Tommy,Tommy o Sara 
   
jessi bamse o fia                    jasmine                           Fia o rickolina

  
  Jasmine o jag                      Tobbe                                 Bamse
       
                     Jag Jasmine o sofia                                         Jag , Jasmine                   

Fick inte med bilder på alla märkte jag men här är iaf några av oss som var med o fira våran Fia <3

nu blir det sängen BYEEE

Kommentarer
Postat av: jasmine

jätte fina bilder:P du får skicka bilderna du tog till min mail så kan ja skicka till dig mina bilder:)

2009-03-30 @ 13:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0