Orklööös.

sitter nu hä en snabbis , fastän jag knappt orkar :/

Diskbänken är överfull, tvätkorgen överfull , huset är invarderat av leksaker(som ska till barnens rum), bokhyllor ( som ska sättas ihop o ställas på plats) stolar + bord ( som ska ut på uteplatsen)  och sen alla saker som stog i förra bokhyllan står lite här o där :S uhh ja får spyyyyyyyyyyy!  Men d är lite jobbigt jag orkar inte göra någe.. det avr till och med jobbigt att klä barnen o lämna dom på dagis :S jag HATAR när jag får så här... svårt o andas , täppt i näsan, ont i halsen o sen har jag sån värk i hela kroppen att d e jobbigt att gå :S så nus ka jag lägga mig till sängs o hoppas på att jag kan sova..sen får jag hoppas att R kan hjälpa mig med dom ovannämda bestyren :/  För om jag blir frisk ska ju ev tommy komma o sen om jag förstått rätt skulle sofie o bell hänga med tror ja tommy sa.. o sen skulle ev carro o leo komma på fre.. SÅ jag har inte TID o vara sjuk o orklös nu!

ajja skriver mer senare idag el en annan dag när ork finnes..

puss o kram

Kommentarer
Postat av: Carro

Hoppas du e frisk till på fredag då vi kommer ;) hihih

Krya på dig gumman.

2009-03-24 @ 12:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0