Lördag...

grabbarna tyckte tydligen att d var ok att rickie följde med ikväll trorts att han vart magsjuk..

så jag blir sjäv.. inte så kul men det går.. får lägga mig tidigt :) är ju inte så lätt för mig o ta mig iväg nånstans utan körkort annars hade nog ja o barnen åkt iväg nånstans hehe.. roligt iaf att rickie kmr iväg lite ...inte för mig men för han :)

Annars har d inte hänt så mkt.. har vart rätt slöö idag... men har iaf orkat sminka mig. någe ja inte gjort på flera dgr... känns rätt skönt :) man blir så mkt gladare o känner sig frächsare!

ne nu ska jag nog gå o väcka liam som fortf sover iihh..

byye byee

Kommentarer
Postat av: Sofie

de blir ca 30 pers på vårat.. varav 11 ekompiosar. resten e släkt..

2009-03-07 @ 16:40:26
URL: http://zozzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0