hej hej,,

Just nu är rickie o köper golv :) ska lägga nytt i köket.. sen senare har vi planer på o lägga i hallen oxå.. igentligen ser hallen värst ut men vi vill ändå börja i köket hiih...

sen har vi ringt hyresvärden men fick inge svar =/ men imorn skulle han komma tillbaka igen så hoppas han ringer upp :) ska höra om d kan tapetsera om i hallen..eller om vi ska göra det själva ...hoppas hoppas dom gööör d.. gräslig färg där ute + att hoin som bodde här innan har försökt målat över på vissa ställen med gammal färg :S så d e typ bruna fläckar lite här o där..

ska även lägga ut lite bilder.. från kvällen me tjejerna :)
först var vi ju hos fia så då tog ja lite kort på hennes sötnosar :
 Martin som dricker yoghurt :)

 Sessan , hon vart lite kall när hon satt i hoppgungan det är df tröjan är utanför hoppgungan, smart lösning tycker jag o slippa krångla ur henne för o sätta på tröjan ihih

Girlsen :

 I bilen påväg hem..dom sitter o dricker endast coca cola ;) hih

Mig får ni ingen bild på för jag blev som hej kom o hjälp på alla :D kanske bjuder på en med mig & fia sen men än så länge drar jag mig för det.. då jag ser ut som odjuret o hon skönheten :) men som sgat kanske ändrar mig :)

Nu ska ja nog lägga upp lite bilder på bdb oxå..

sen hjälpa till me golvet ihih :D

byyye

Kommentarer
Postat av: sofia

Åh va söta mina snuttar blev! =) och den gröna colan va kanon god =p va en trevlig kväll trotts allt! =) pusspuss (L) <3

2009-03-05 @ 17:05:26
URL: http://www.sofia89.babyblogg.se
Postat av: jasmine

inga problem:) vad fin bilden blev på sandra:)

2009-03-05 @ 19:51:48
URL: http://peeweejasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0