ehhm?

som tidigare benämt tänkte jag kolla på melodifestivalen.. men ja vet inte tyckte d var rätt mkt flams..
o sen att dom som går vidare till yttligare en duell måste framföra bidraget igen.. vi har ju nyss hört låtet vf inte bara starta omröstningen direkt? tror inte man glömt på några min hur d lät.. men men alla tkr olika..

nust nu i bakgrunden hör ja caroline af ugglas tråkiga låt igen.. visst den är säkert fin.. texten.. men hon sjunger inte spec bra o har konstiga rörelser för sig.. men nu ska jag inte hålla på o vara såhär ... men smaken är som baken.. väääldans olika :P

har iaf extremt tråkigt... barnen sover sn 2 h tillbaka o d finns absolut inge att göra :S

Nu får man höra alla bidrag som gått vidare... detta kan jag tycka ör lite intressant då jag inte följt det...

ska nog sova snart.. ligger redan nerbäddad i sängen o latar hihi

ha en fortsatt bra kväll!

puss

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jo e blev ju väldigt tjatigt, förstår itne hur ugglas kudne gå vidare.. :S

2009-03-07 @ 23:32:15
URL: http://zozzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0