Inlägg 2 , Bilder

Från 80 talsfesten tänkte ja slänga in men hittade inga som blev så bra o sen vet man ju inte vilka som tillåtrer att man lägger ut o så men d får bli en på mig o fia iaf ihihih
 
   
 Snyggfian :)                                 WEEEE                               Mooi


      ( KLICKBARA BILDER )

Tänkte även slänga in nån på mina underbaraste <3

      
                              Promenad                Blev tröttna o somna ihih =)

     
    LIAM                                            NOEL


Tänkte ha rosa på 80talsfesten men ångra mig i sista stund & såhär såg 80talssminkningen ut ung :)

NU ska jag städa igen.. tog ett avbrott.. går inget vidare med städningen faktiskt

Kommentarer
Postat av: Patricia

hej!

ja det är faaan jobbigt nu! har gått 42 fulla veckor och man blir ju inte mindre om man säger så... hua!

fast du hade ju 2 små pluttar i dig, så dom vägde nog att det räckte o blev över :p

får se vad dom säger imorrn :)

2009-03-26 @ 12:57:30
URL: http://endup.blogg.se/
Postat av: Sofia

guuu så fina vi va hihi <3

2009-03-26 @ 13:02:00
URL: http://sofia89.babyblogg.se
Postat av: jasmine

vad fina ni va!!!

jätte fina bilder:)

ja ska in till stan på onsdag igen ifall vi kan ses då? adecco heter de där ja går typ arbetsförmedling fast privat..

2009-03-26 @ 14:26:19
URL: http://peeweejasmine.blogg.se/
Postat av: jasmine

09.30-11.30 men slutar kasnke tidigare de vet ja inte...adda min msn ist lättare att srkiva där kasnke.. jazze[email protected]

2009-03-26 @ 15:26:02
Postat av: Tessa

Hej!

Fransböjaren kostar bara 79:- nu :) Jag återkommer med en update så fort jag testat den, låvar :)

Allt är bra med oss. Tråkigt att vakna upp och se att det är snö idag igen bara :( Sen är det ju de vanliga bestyren med tvätt och städ som gäller, inte så kul.

Hur är det med er?

Kramar!!

2009-03-27 @ 08:01:43
URL: http://mariaajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0