090311

hej hoopp..

Igår var vi nere o hälsade på hos fia m fam :) Dom 3 stora grabbarna var dessvärre på ett ljuvligt humör o kunde inte hålla sams spec mkt ihih :) men dom är så söta o se på ändå =) vissa ggr skratta dom ju iaf tillsammans :P Vi föräldrar tog d lungt o slöa i soffan..kolla på tv .. o lilla sanda sov som vanligt när jag är där!

Nu ska jag snart promenera över till dagis... efter jag lämnat busarna blir det nog att gå ner på stan.. el om ja bara tar HC såå långt o gå ända ner till stan hhe :P Barnen slutar vid 14 idag o ska sova där för första ggn.. vi får se hur det går..

nu tror jag mig känna att ja måste byta blöja IGEN..bytte 2 bajsblöjor för ca en timme sen ... o så kmr noel o stinker igen ;)

Nu ska jag fixa oss...


Byyyye

Kommentarer
Postat av: sofia

Ja dom blidde lite osams hihi men dom e sååå söta när dom bråkar om böcker o leksaker, men när dom blir äldre kommer dom att slåss om tjejerna tsss =) pussis <3

2009-03-11 @ 10:57:18
URL: http://sofia89.babyblogg.se
Postat av: jasmine

Hoppas ni hade de trevligt:)

ja de e konstigt att de la av har du med telia eller??

pusspuss

2009-03-11 @ 11:46:58
URL: http://peeweejasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0