090310

hej hopp..

lämnade som vanligt barnen på dagis kl 09...

gick hem o lata.. :S sen efetr ett tag tog ja disken.. o nu latar jag igen :S... hm sjukt slööö!

om en sådär 20 min ska jag hämta grabbarna igen....får vi se om dom ätit någe.. tror inte så :S dom har inte haft nån matlust sen dom var magsjuka.. stackarna.. äter endast välling .. dom borde ju vara svinhungriga ! när vi kommer hem blir de sängen för dom direkt.. dom brukar vara helt slut när man hämtar dom vid 11 så får se hur dom är idag....så då bir man ensam i typ en h till..o då SKA ja ta tag i alla måsten...lovat rickie o riva sista tapeterna i hallen oxå...ihih :P

ikväll blir de ev att åka till bjöörka <3

nu ska jag fixa lite här hemma innan ja ska hämta pluttsen...

byye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0