Söndag!

hm känns som d e måndag.. har kännts så hela dagen. vet i nte vf :S
o igår kändes d som att d var söndag hehe..
men men har iaf insett att de är söndag nu :)
Vaknade sådär strax innan kl 7 av att liam o noel stog o ropa.. lite lagom pigg var de bara kliva upp o hämta dom.. lade oss i våran säng o satt på bompa.. slööade lite o sen efetr en halvtimme gick vi upp , blev att fixa blöjbyten o frukost för min del medans gubben gick ut o rasta hunden.
Efter frukosten lekte vi först lite inne o sen gick vi ut för att leka..
Runt 10 bestämde vi oss för att vi skulle ta en promenad..
Gick bort mot smedby , första gången vi tar det hållet.. var jätteskönt o gå där..o fanns en massa fina hus att titta på.. Åhh d gör ju att man bara längtar ännu mer tills den dagen vi ska flytta till hus, men innan vi akn göra d ska både ja o rickie ha bra jobb! så d lär ju ta ett tag men men..
Ungefär halvvägs stannade vi vid en lekpark så barnen fick leka av sig lite.. meningen var sen att dom skulle somna i vagnen .. men icke!
Nu är vi iaf precis hemkomna , barnen gick vi o la direkt , jag satt mig här en snabbis o gubben ligger i sängen o slör o tittar på tv :P skulle vara skönt o joina men har lite annat o stå i här hemma...

Måste bara säga att de e underbart att solen lyser.. blir nog att jag tar hunden på en långpromenad sen igen ... sååå sköönt!!

ne nu ska ja hålls me annat..

puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0