Fasen..

Förskylningen har börjat smyga sig på..måste nysa en massa o känner mig hängig.. men hoppas d inte bryter ut helt bara..blir att knapra vitaminer ihih

annars är de rätt lungt här hemma.. Fick hämta liam & noel redan vid kl 10 på dagis..Det var nån som gått emot noel o då tappa han balansen o slog bakhuvet i asfalten ..min lilla plutt <3 som tur är blev d inte så farligt.. litet skrubbsår.. men han var så lessen så personalen undra om vi ville hämta honom..klart vi ville! o då ville  inte brorsan vara kvar heller såklart ihih :) Noel var jättetrött när han kom hem.. gick ju upp tidigt imorse.. men efetrsom han slage i huvet kunde vi ju inte lägga honom på en timme.. men d gick bra.. fick lite o äta o sen måla o sen var ju den där timmen redan som bortblåst..så nu har ja lagt grabbarna som somna på stört...

Rickie hller på i förrådet.. ska fixa iordning lite där o sätta in lite hyllor så vi får ut lite skit där som står i vårat inneförråd...

ne nu ska ja fixa mig en kopp thé o sen slööa lite innan jag ska säda av..

byye byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0