tjooo

Igår var vi då på smultronstället , gick på "sidokiosken".. & sen satt vi oss på bryggan o åt ..barnen fick någe som hette gottegrisen o ja o rickie tog varsena 3 kulor.. men d skule räckt med 1,5 för mig haha & barnen åt inte så mkt heller så dom  hade kunnat dela..men rickie åt upp allt fast han sa att de hade nog räckt med två för han med. Gick lite längts kanalen sen in mot "söderköping city haha" toh ut lite pengar o köpte blöjor...vi hade bestämt oss föer att hälsa på ute hos mor o far o vi had inte så många blöjor med oss så vi tyckte d var lika bra o köpa med sig.., ifall dom skulle göra på sig mer än vanlig ahha :P Efter det gick vi förbi min bror som jobbar på ett café där vid kanalen.. pratade lite sen gick vi vidare till bilen..
När vi kom ut hit till landet höll dok på att byta tag på farbrors hus..så blev att stanna där.. fick grillat & färskpotatis Mkt gott! Även min faster m fam från eksjö hade kommit upp så vi besluta oss för att vi skulle sova över så blev en vända fr rickie in till norrk o hämta kläder, välling , gröt osv...Under tiden han var däör hjälpte jag till med att flytta brädor o slänga skit...sen när han kom tillbaka skulle han hjälpa till med att sätta läckt, papp o tegel & ja tog då hand om busungarna...skönt att han har staket runt hela huset slipper man vara orolig att dom ska spribga ut på vägen iaf!! Men dom roa sig med att springa i potatislandet eler gräva i grusgången.. bara sånt dom inte får är kul ihih...
Senatre på kvällen blev de grillad korv m bröd.. o lite vin mm gott...
Sen gick vi hem till mor o far o la oss...
Nu har vi nyss vaknat--- barnen har fått nya blöjor o ätit fruksot..jag börjar oxå bli lite småhungrig nu så ska nog äta lite oxå.. o sen försöka få upp mannen...
Idag kmr kusinen m fam hit oxå så hoppas man hinner umgås lite med dom ==)
får se om jag skriver mer senare!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0