hej hej

NU har jag lite mer tid att skriva än förr inlägget som blev rätt kort.. men blev sååå glad när dom ringde o sa att om jag fortfarande ville så fick ja börja.. o självklart svara jag ja.. ska bli kul att komma ut träffa folk, ha något att göra om dagarna..och denna gången ska jag göra det på allvar.. gymnasietiden tog ja inte så mkt på allvar..var ganska slarvig o fick betyg därefter.. så denna gång ska ja kämpa.. eftsrom ja e så glad att ja fått chansen igen ..borde inte fått det med mina betyg tycker jag..men skönt att slippa läsa upp ämnen..det ända jag skulle vilja läsa upp är sh A efetrsom d är ett kärnämne.. men ska prata med dom på skolan för ja har redan betyg i en av kurserna som ja kommer ha i höst så känns onödigt att gå om den.. o då aknske ja kan få tillfälle o läsa sh när dom andra läser den kursen...
Börjar den 10 aug ..o fram till dess ska ja nog ta semester.. känns onödigt att söka jobb nu man hinner ju knappt börja innan man ska sluta.. men ska iaf stå inskriven på vikariepoolen fortfarande tills ja börjar skolan...
Kommer bli en stor omställning det här.. när man e van att gå hemma..ha en massa tid med sina barn ..Nu kommer dom att få gå mer på dagis..men d ska ju inte bli ngra problem eftersom dom älskar att gå där =) Men d kommer kännas tungt för mig.. man hämtar dom från dagis så är dom bara vakna en liten stund innan dom måste sova..o då är de bara sätta sig att plugga...kommer vara heeeeelt slut på kvällarna..men d ska gå...för efter det kan jag få jobb inom det jag vill..i någon butik eller på ett lager! Sen när detta år har gått får jag se.. om jag känner att pluggandet går bra kanske det blir så att jag söker till förskollärarutbildningen oxå..eftersom d är dom två sakerna ja vill jobba som kan d vara skänt att ha utbildning i båda o kunna hoppa lite som man vill.. skulle ara segt att jobba på samma jobb hela livet lixom!

Nog pratat om det nu...
Dagen har vart rätt lugn..åkte hem från mor o far rätt skapligt..åkte förbi o sa hejdå till faster o dom..
När vi kom hem tog rickie disken o jag försökte få barnen att sova vidare...men de ville dom inte...
Sen har vi flyttat in barnens "stora" sängar i deras sovrum nu efetrsom dom ändå bara hoppar ur spjälsängarna hela tiden kan man lika gärna ha dom andra ..ska bli mysigt att ligga brevid o läsa gonattsaga o sjunga gonattvisa =) det som kmr bli lite stressigt är bara denna veckan när rickie är iväg .. blir att springa från säng till säng o mysa hihi =) nej men funderar på att dom ska bli lite bortskämda o få sova inne hos mig i mammas o pappas säng.. myyyys...men får se.. de värsta är att dom kan bli vana vid det o d e ju bättre om dom sover i sitt rum...
Nu har vi precis ätit lite o gubben tar en dusch...ja ska hoppa in efetr honom.. ja o sen är d typ dax för honom att åka...=/
Imorgon skulle ev min bror o kusin komma in en stund o hålla mig sällskap..mkt trevligt :) hade vart roligt om dom kunde sova över oxå men d går ju inte tyvärr.. de blev lite problematiskt att få in 3 peroner varav en liten bebis , barnvagn o en stor hund i emils lilla golf ahha :D
Annars bli nog veckan lugn.. hoppas på bra väder så man kan ta låånga promenader o njuta av ledigheten nu medans man kan...
ne nu ska ja busa med barnen dom har jättekul här brevid mig i soffan :)

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0