090707

hej hopp...nu sitter jag här igen...inte bloggat på hela dagen..

Dagen har bestått av att vi sov till 9,30 gick upp bytte blöjor på barnen, fixa frukost & satt oss hela fam och tog en låång o härlig frukost! skönt o inte alltid stressa som vi vanligtvis brukar göra :P
Sen gick vi ut en sväng, barnen lekte o jag o mannen städade av lite där ute..slängde lite o så.. sen kom vi även fram till att d börjar bli dags att rensa mellan plattorna oxå..massa ogräs haha.. men d får bli en annan dag ..hade ingen lust alls :P Kanske var ute nån timme iaf sen gick vi in o började plocka lite..
När vi plockat så de var halvklart åkte vi iväg till affären för att handla lite inför middagen o besöket. Johanna jobbade även idag så vi valde hennes kassa, pratade lite snabbt under tiden hon körde varorna hehe...
Ja o sen skulle vi åka till en däckfirma o byta en framdäcket efetrsom gubben kört i en spik..tog en stund o hitta dit även fast gubben vart där inne.. men som vanligt lägger han inte saker på minnet hahha..250 spänn fick vi ge o då bytte han även + balanserade så de var ett bra pris tyckte vi =) spiken i förra däcket var iaf rätt stor haha.. hur han lyckas alltså :)
Åkte därefter hem , plockade ur varor . Tog en snabbdusch innan rickie åkte iväg med johan o fixa en sak..Sen städade jag , lagade mat , sminka mig o satt vid datan til o från..

Sen kom svärmor , vi satt oss o åt med en gång då hon blitt lite sen o maten redan var klar...
Blev grillade kotletter med vitlöksmarinad ( MUUMS) potatisgratäng o en god sallad.. de var en massa gott o alla åt vi masssviis :) sådär så vi blev lite slööa ihi :P
satt oss lite vid tvn o  pratade..o lite senare fikade vi..
Fr ung en timme sen åkte svärmor hem & vi la barnen...
Nu sitter vi o kollar på tvn.. gubben har vart o köpt godis.. suck..men men var sugen..men nu mår ja illa efetr att ha ätit bläää
Tror nog att d bir sängen för min del snart.. gubben kollar på dukes of hazzard..som han sett typ en miljon ggr.. SEEEEEGT!! så honom får ja nog inte med mig än..hehe..
 ne gott folk snart dör mitt batteri..
ha de bra!!
pussss

Kommentarer
Postat av: jasmine

oj hur lyckas han som sagt... tur iaf att det inte var så dyrt. hoppas allt e bra

puss

2009-07-07 @ 22:37:52
URL: http://peeweejasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0