uäääk...

besviken på mig själv... idag har ja vart så himla onyttig, mamma bjöd ju på cheese o milkshake.. sen har ja ätit choklad.. och d slutar inte där.. tog även en bit av rickies pizza...blir så trött på mig sj... måset lära mig stå emot blir ju bara illamående efter ändå :S

o så börjar ja tappa motivationen ... har bara tränat 10 min på trainern idag... man ska träna typ 15-20 min om dan...o så har ja vart rätt slö inte haft någon lust me någe...har ju iofs städat hela huset så lite nytta har ja ju gjort.. o man förbränner ju faktiskt en del genom att bara städa...

nu är gardinera på plats iaf.. blev nöjd :) ska lägga in ett foto men måste hitta kamerasladden först så d får inte bli förens imorn...

nu ska ja sova... Redan haha :P men som sagt kommer säkert inte somna ändå :/ men har iaf haft lite lättare för o somna nuförtin..

hooppas d är någe bra på tvn så ja kan kolla på den iih :P

bye be

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0