Typiskt..

häromdan fick vi hem ett brev om att dom skulle komma o installera bredband här i atrium.. o dom skulel komma mellan kl 8-16...

Jag brukar alltid gå upp ngn kvart innan men dennna gången betämde jag mig för at inte ställa ngn klocka.. dom brukar ju ändå inte komma förens vid 12-13 tiden.. självklart kmr dom när vi ligger o sover 08,15 ung.. d ringer på dörren men ja i själva verket tror jag drömmer...vaknar efetr dom ringt på ett antal ggr slänger på mig kläder o går ut för o öppna.. dom var precis påväg att gå då hehe...
- Godmorgon d är vi från bredbandsintsallatören...
- aa hej
- går d bra om vi kommer in nu vi kan vänta annars..
- nej det gr bra ( försöker låte jättetrevlig)
dom går ut o pysslar m de dom ska på utegården först..
barnen vaknar ju oxå såklart så d e bara pigga upp sig o gå upp...

Otur när väl barnen sover längre än 08 kommer d ngn annan o väcker mig..

men som sagt... skönt o komma upp skapligt oxå man hinner ju så mkt mer...

har redan nu fixat barnen..ja ni vet, blöjbyten, klädbyten , matning o lite bus..
plokat i diskamaskin o diskat lite större saker för hand..
plockat här hemma...aa fast barnen har rivit fram allt igen så d gjorde ju ingen nytta :P
ska skrapa ihop en tvätt nu o sen ta mig någe till frukost....

byyye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0