jag undrar vem det var..

som plinga på dörren imorse? ringde en g o sen röck i handtaget.. vilket innebär att d borde vara ngn man känner? eller? för man rycker väll inte i handtaget för o se om d e öppet hos nån man inte känner?...
iaf.. jag o grabbarna låg i sängen o kolla på tv.. o ja fort som attan upp för att klä mig men när ja kmr ut står d ingen där.. o ingen har ringt på telen heller ...skulle gärna vilja veta vem d var hehe...

annars händer inte så mkt nu... barnen är griniga idag så har lagt dom i sängen ska snart gå o kolla om dom somnat dom brukar ju annars inte vilja sova föens vid 14 så tvivlar ju på det..

runt 16 får jag besök.. tror jag iaf det vart sagt så igår iaf :P

annars händer inte mkt .. känner mig lite smått pank nu såhär efter jul/nyår o det sugeer...finns ingen som typ kan skänka sådär några tusen? miljoner? hade vart redigt nice ;P

men som fia o jag sa... drömma går ju alltid :) Vi stog o prata om våra framtida drömhus.. o ja lovar er drömmarna var stora.. verkligheten en annan ahha :P  mitt lät ung :

" Det ska vara stort.. riktigt stort..o jag SKA ha pool inomhus, stor bastu, lyxbadrum och sen ett rum där d ska finnas en bar  m dansgolv+ massa roliga saker, hela huset ska vara nybyggt o renoverat precis som jag vill ah det..det ska bara vara lyyx...kök ,sovrum o hela köret ska vara lyx"


aa som sagt drömma går ju... man kanske ska börja i den änden att utbilda sig till någe välbetalt?

ajaj nu ska ja slita mig från detta bloggande...

BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0