hallo halooo...

har precis badat,...sitter nu här med en ansiktsmask :) är jättesnygg...ja lovar! så ska in o duscha av mig om 10 min ung..
vilket passar inte bättre då än o blogga lite? ihi

har inte orkat svoppa än.. men d ser skapligt ut här nu iaf så de får bli en annan dag hehe...

all disk är iaf diskad o tvätt är tvättad så d e skönt..

städade även barnens rum o vet ni vad? dom rev inte ut allt med en gång :)

nu slänger jag in lite KLICKBARA bilder sen måste ja duscha.. känner att de börjar strama i ansiktet ahah :P


                                                      LIAM <3

    

                                                   NOEL <3
   

Nu tror ni säkert ja lagt fel pga mössorna men dom har faktiskt bytt mössorna haha :) vsst är dom söt i den blommiga rosa/röda mössan ahha :P

Jag i ansiktsmaskt haha ...

                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0