Dax...

för lite uppdatering..

helgen har vart helt ok...

fre - mys
lörd - stan, fira kussen, & på kvällen till fia & bamse.. o sov hos svärfar...
sönd, somna rätt sent på lördan men barnen ville upp kl 7...som dom på senase tiden behagat att vakna varje morgon .. ja som e van o sova till 10 ung..fast skönt att dom börjar vänja sig vid o gå upp skapligt tills dom ska börja dagis...aa men iaf vi gick upp trötta som bara den.. blev mest mys o lite bus...sen vid 10 gick vi o la oss igen o vakna inte förens 14 :S 4 timmars sömn var ju inte fel men isch hela dan gik ju bort! på kvällen åkte vi o besökte rickies mormor o morfar...kom hem runt 22, barnen sov i bilen så vi bar in dom o dom somna om.. rickie o jag städa av lite...sen träna ja lite som jag inte gjort på hela helgen =/

idag har jag betalat räkningar.. alltid lika tråkigt! sen ahr ja skrubbat spis o diskbänk.. nu är d rent o fint ett litet tag iaf :) ska snart hänga en tvätt... o sen dammsuga...

får se om Brilla o hennes karl kommer upp en sväng ikväll.. vi fråga dom igår men dom skulel tänka lite på det...

Om 2 helger ska grabbarna ut... kul för rickie o komma iväg lite :) jag ska vara hemma, fia ska ev komma hit o sen ska ja höra med sofie om hon oxå har lust o komma...d blir lite giiirltalk iaf kan ju vara rätt skönt o inte ha gubbarna med jämt :)

ne nu ska jag fortsätta i hemmet, sen busa m grabbarna innan dom ska sova middag..o då ska jag passa på o träna..
- 1,5 kg nu iaf.. går långsamt ner men d går ju åt rätt håll iaf så ska väll vara possitiv o hoppas att jag inte tappar motivationen som jag annars brukara vara så bra på.....

bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0