Bröllop

har suttit och kolat lite på nätet på olika klänningar och ringar... - mys- . Jag vill inte ha någe stort bröllop men ändå vill jag ha en fin klänning på mig.. tycker bröllopsklänningar är så fina :) men d behöver absolut inte vara någe märkvärdigt.. de e ju som sagt inte klänningen o ringen som gör att man gifter sig alltså har det heller inte så stor betydelse..jag vill ha ett borgligt bröllop med enbart vittnen..men som alla andra vill jag ta fina bilder efter av en fotograf :)

Tycker vit och vinrött är jättefint på en bröllopsklänning så det hoppas jag att jag får på mitt bröllop ;) eller vf inte en rosa då jag tycker om den färgen..svart är ju oxå en favvo men inte på en bröllopsklänning.. heheh

lägger in lite klickbara bilder  på sånt jag tycker är fint...:) Bara klicka för förstoring hiih

   
Dom vinröda..

 
Dom rosa..
              

Vigselringen, svårt att hitta ngn som passar till förlovningsringen dock..                   

              


Och en tiara vill jag ha :) denna passar ju till dom vinröda klänningarna ;)

ska leta vidare imorn har inte riktigt hittat det perfekta som jag vill ha det...
När ulrika gifte sig hade hon en underbart fin klänning som var vit och vinröd..ung så vill jag ha min men inte hittat någe liknande än..
och lite fler ringar ska ja titta på...

ihih längtar nog lite tills denna dagen kommer men det är ingen brådska.. :P

nu blir det sängen för mig är jättetrött...

Byyye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0