21 januari

grattis kusssi på 20 årsdagen :)

idag bir d nog att kolla efetr present till cillus oxå.. d svåra är bara att hon inte vet va ho önskar sig o ja vet än mindre...men d får la bli någe tråkigt då,,,,är helt värdelös på o komma på saker lixom :P

igår blev kl så mkt innan vi var klara me allt att vi inte han köpa crosstrainern.. men idag .. IDAG ska vi ..hehe..men ja lovar er att de inte finns några kvar.. brukar ju ha otur hehe...

ska även köpa laglappar till barnvagnen :) ska bli jätteskönt o kunna gå ut o gå..! och åka iväg ngnstan när rickie är på jobbet...

på fred ska ja försöka f med mig karln ner på stan.. han skulel behöva lite nytt i klädesväg..blir säkert o köpa någe till grabbarna oxå.. o till mig sj? visserligen har ja köpt en massa nya kläder så ja behöver inget... men skulle vara kul med ett par nya leggins o en tunika :) det är mina absoluta favvisplagg just nu...sooo sooft!

vill även till frissören.. är skittrött på mitt tråkiga hår!! men d får bli en annan g ...

ne nu ska ja ta ett varmt skönt myyysbad , ska nog sätta dit ansiktsmask eller peel off mask.. hmmm vi får se helt enkelt :)

skriver nog mer senare :)

Byyyee

Kommentarer
Postat av: Sofie

Skulle oxå vilja gå o klippa håret.. lr iaf behövs de.. haha.. har inte klippt mig på bra länge :P

2009-01-21 @ 16:36:34
URL: http://zozzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0