19 jan del 2

har tagit ett skööönt bad medan grabbarna sov , ansiktsmask, hårinpackning, badsalt o tända ljus.. de e myys =)

så nu har jag precis sminkat mig o klätt mig..

ska ju som tidigare benämt åka o handla. efetr det blir det att åka till sofie o lillan =)

grabbarna vakna nyss så vi har myst en stund i sängen.. o nu har d precis kissat på pottan o springer omkring här nakna ihih :) mina duktiga älsklingar! ska börja öva en massa nu så dom slipper blöja...

ska snart sätta på dom blöja + nya kläder ...

ser på klockan att ja ska sätta fart lite så jag hinner tills rckie kmr hem :)

Skriver kanske ikväll när vi komer hem från josefssonnarna :) om nu lilla bell heter josefsson? måste nog fråga sofie idag tiihih...

bye bye soo looong!

Kommentarer
Postat av: Sofie

ja skulle oxå vilja ta ett bar o bara mysa.. men pluttis sover ju inte så länge.. hehe.

Just nu hater hon Josefsson men vi vill att hon ska heta borgman..

2009-01-19 @ 17:34:13
URL: http://zozzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0