Tvätt..

jupp idag hålls jag m tvätten... den sista smutskläderna ligger i maskin nu...

sen hålls ja me de där andra roliga , lägegr i i garderoben...förr när man inet hade sin egen tvättstuga vek man ju alltid tväten o la in den i garderoben dirket..
nu är mans å lat att man viker tvätten o lägger d i påsar...vi har en för rickie en till barnen o en till mig... när dom sen blir överfulla får man sortera tröjor i en hög byxor i en.. osv...för at sen lägga in i garderoben..fattar inte vf man är så lat o inte lägger d i garderoben direkt!??

annars har jag inga planer för dagen... ska bli frisk efter dagens slut har jag bestämt mig för iaf... eller åtminstonde tills ja vaknar imorn..ja kan inte gå som en zombie längre.. nee fyyy ,hate it! blir o käka vitaminer för fullt.. sova när barnen sover o ikväll när rickie kmr hem ska ja bara vila vid tvn...sen ska ja nog vara frisk ska ni se :)

lördan ser inte för ljus ut :/

Både bamse fia o martin är sjuka...
mamma är sjuk...
så jag tror inte för mkt på att de bir någe... men ja hoppas!

Nu ska jag fortsätta...

byye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0