Peppad..

åh jag vill kunna börja träna igen !!! är aspepp just nu.. kanske bara för att jag inte kan? eller ja kan ju men efter att ha prövat igår o blev sämre efetr har jag bestämt mig att vänta tills jag e helt frisk..

Prata lite med lucie idag, då skrev hon om sin maggrejj (träningsredskap) o kom på att jag har ju oxå en sån.. nånstans :S den ska tas fram o användas! + att jags ka köpa ett hopprep.. ganska bra träning det oxå!...så då har jag trainern, maggrejjen , bollen o hopprep.. + långa, raska promenader när vagnen är lagad igen.. detta måste gå, detta måste gå bra! 10 kg till sommarn ska ja klara... helst 15!! men vi får se jag är ju sån som ena veckan kan vara skitpepp , nästa helt opepp...får be rickie hejja på mig lite :)

nu ska vi städa .. ev skulle nisse o eva komma över en sväng imorn...

ska ev baka lite idag oxå.. mockarutor.. så kmr la sjunka ner några sånna framöver :(

bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0