Jaha..

blev ingen lång stund i sängen.. så är fortfarande jättetrött!!

När jag bloggat färdigt kom ja ju på att tväten ska hängas + tvättas ny..

jag kom på att träna en stund skadar ju inet aj hinne rju vila ändå---

jomenvisst men duscha då? jodå d hinner jag med...

sen la ja mig i sängen.. drog på tvn.. sen hör man lille noel från sovrummet :)

men vi myste lite i sängen.. åh finns d någe mysigare en en varm nyvaken plutt :) han ville läsa ett antal böcker.. o sen vakna brorsan.. blev mer mys o böcker.. så efetr en stund ville dom hellre leka ..så passar på o sitta lite här medan dom styr o ställer =)

Nu ska jag snart ta tag i dagens middag oxå.. någe m köttfärs.. kanske lasagne? eller spagetti o köttfärsås ? eller köttfärssoppa...? finnns ju 1000 andra saker o göra me köttfärs.. ajja vi får se va d blir :)

ne nu ska ja byta blöja på sönerna, sen laga mat..

Skulle vara trevligt att åka till fia ikväll men tror inte karln har lust o köra ner oss.. men fråga skadar ju aldrig ihih :)

nu ska ja prata färdigt lite på msn sen sätta igång... det är ju ett´+ om maten e klar till gubben kmr hem eheh :P

byye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0