En liten paus...

Satt mig här nu en stund för o läsa lite bloggar o skriva en egen :)

Barnen var jättebråkiga på fm så blev inte mkt städning då..dom skulle ha samma saker hela tiden.. jag skulle läsa för dom men dom kan inte sitta båda två samtidigt för då slåss dom om vem som ska sitta där...:S o sen var dom sams en stund o lekte me mammas klackskor .. massa söta är dom när dom går o d klickar om dom :) ska ta kort nån dag ehhe...då hann jag iaf hänga tvätten o slänga i en ny :)

men direkt när barnen lagt sig satt jag igång så nu är all upplockning av saker klar,dammningen klar + att jag tvättat köksluckor o bänkar o så i köket... disken är klar.. mattorna är skakade.. nu efetr detta inläg ska jag dammsuga o svoppa o sen får d vara nog för idag :)

nae först o främst ska ja vattna blommorna föresten.. jag är himla bra på o glömma sånt :) så nu när ja fick d på tanken måste ja görat,.. direkt hah :P

sugen på busfabriken ikväll * hopppas* draling inte är trött :)

Byye byeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0