27 feb o9

kanske dax o skriva igen... men har inget roligt o skriva...

tror den possitiva mig försvunnit helt :S

Nu ska ja ta grabbarna o sätta oss o kladda m lite fingerfärg =) dom som hatar o bli kladdiga om fingrarna haha :S det har ju kommit nu på senare tid så dom andra ggr dom kladdat har d inte vart så farligt men som sagt nu är dom jättekänsliga om d får mat/smuts eller vad som på fingrara .. :P

blir att gå ut en sväng sen efetr dom sovit middag...

kvällen blir nog lugn..rickie måste iaf plugga lite han ska ju göra byggprovet på tisdag.. han MÅSTE klara d .. vi behöver verkligen det!

ingen som har ett jobb till övers åt mig? alla jag ringt hittils har inga jobb o kan tidigast få ett till sommarn :S ja ni vet sånna dära sommarjobb..lär väll sitta här o ruttna till sommarn kan ja tro.. det är ju då folk behövs lixom...usch man e så trött på alla nej att man snart ger upp!  Ska börja kolla upp lite plugg ist!  kan ju vara bra med lite utbildning..

annars blir helgen bra hoppas jag :) ska in till vvik m girlsn.. ska bli trevlans...

sönd får vi se.. blir väll att hälsa på alla i edsbruk innan man åker hemmåt... brukar ju bli så :P sen ska carro o dom åka med oss upp till sörping oxå.. blir lite trångt men d ska nog gå :)

ajja d va allt från nu...skriver kanke senare....

byye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0