18 feb o9

Hejsan hoppsan..

dagen hittils har vart bra.. humöret är på topp idag så jag hoppas att jag har ork hela dagen till alt jag planerat göra :)

Nu på morgonen har vi myst framför tvn.. ätit lite frukost , Lagt diken i maskin ( handdiskat resten) så nu väntar jag på att maskinen blir klar så jag kan plocka in efetr frukosten..

Alla bestyr med barnen tar ju sin lilla tid på morgonen m blöjbyten frukost o allt så även fast i gick upp vid 8 är detta allt vi hunnit hittils..

dagens ska göra :

*fixa disken efter frukost.
*hänga tvätt, slänga i en ny..o sen hänga den när den e klar.
* Damma, var ett tag sen ja var så nogrann så d behövs!
*plocka upp alla miljoner saker som ligger slängt på golvet (undrar hur dom kommit dit ;) ? )
* dammsuga hela hemmet.
* och självklart svoppa hih.
* Lek/bus/mys/matning/blöjbyten med barnen är oxå en självklarhet o bara detta tar ju halva av dagen :).
* Måste hinna bege oss ut en sväng oxå men d får nog bli efter middagssovingen...

Alltså blir halva dagen barnen andra halvan städ.. o sen när gubben kommer hem blir det förhoppningsvis bara o lata om han inte planerat in någe annat...

NU kmr sonis o vill läsa bok så lika bra o göra d innan ja sätter igång :)

skriver kanske mer ikväll :)

byye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0