12 feb . o9

Tidig morgon.. klockan 6 vaknade liam..jag gav han välling i hopp om att han skulel somna om.. men icke! han låg i sängen till 06,30 o vilade men somna aldrig.. tvvärr så tog upp honom o skulle lägga honom i vår säng... tror ni inte noel vaknar då oxå.. så tar in båda men ingen ville sova vidare.. bara mamma :) Barnen ville leka på sitt rum så ja gik upp o bytte blöja, gav noel välling (liam hade ju nyss fått) sen la jag mig i sängen gframför tvn medan barnen lekte..dom kom in några ggr oxå men en book.. dom tycker jättemkt om när man läser bok för dom hihi :)  så efetr att ha kollat på the voice o läst några böcker pallra ja mig upp ur sängen...

sheeeat är fortf trött...!

men har lagt barnen nu , liam var jättetrött... noel ligger o småpratar där inne så dröjer nog inte länge innan han somnar oxå... o d ska ja bädda ner mig igen..haha .. gud gick ju inet upp så tidigt igentligen.. men d är tidigt för mig, är inte van..jag är van vid 8 h o inatt blev d 6 h.. de gör skillnad .. ja lovar ;) ska iaf lägga mig en halvtimme innan jag börjar med dagens måste.. har en disk o ta hand om, en tvätt o sen städ efter hulliganerna =) som för den delen fullständigt struntar i vad mamma o pappa säger..tex så hålls dom i städskåpet o drar ut hela det, linneskåpet, skohyllan o efetr att ha tjatat en miljon ggr lär dom sig inte endå..ska köpa sånna dära spärrar till skåpen men inet hittat några bra? dom på ikea är inge bra...men tror jysk har nån variant? ajja som tur är har vi inget farligt i dom skåpen dom river ut men lixom ja hatar o städa 1000 ggr om dan =) hihi...

ne gott folk.. nu ska ja slööööa! sen träna lite! har vart lat nu en period under sjuktiden + några dgr efetr..så nu är ja helt frisk vilket betyder att jag ska börja igen.. gick ju såå bra en period så hoppas ja hittar tillbaka dit!!

byyye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0