10 feb. 09

Dålig uppdatering på sistonde..

har bara inte blivit av.. ingen spec anledning...

Ska berätta lite om lördan..grabbarna gick ju aldrig ut.. men fia o bamse o linus kom hit iaf! Satt här hemma hela kvällen o drack lite..sjöng lite.. o tjöte en massa..det var jättetrevligt =) jag färga även håret.. hade köpt blonda slingor i fredags men efter mkt om o men blev det svart.. igen.. älskar verkligen blont som ja hade tänkt bli igen .. men tycker jag passar i den svarta oxå.. o efter lite omröstning va ja passa bäst i landa d i svart..blev ett lite ryck där i lördags.. men är fortf. nöjd :) Kom sådär i efetrhand på hur svårt det är o bli kvitt d svarta.. inte d lättaste o färga över så nu ska ja låta d växa ut helt innan ja färgar mitt hår igen.. mitt hår behöver verkligen det.. färgat alldeles för mkt ..blir ju lätt så när man stör sig på utväxten...
Kvällen slutade väll sådär runt 4-5 på morgonen... vilket tyder på en mkt trevlig kväll :)

vaknade sen runt 8,30 o kunde inte somna om.. faan när man väl får sova ut går d bara inte...

på e.m blev ja lite småbakis :S höööm kände lixom inte av någe på hela dan innan :S..

Gud va underbart d var o få hem sina älsklingar sen på söndakvällen.. gud dom var verkligen saknade av både mig o rickie <3 kvällen bestod av myyys <3

annars har d nte hänt så mkt.. var ute hos mor o far o hälsa på igår..

tänkt hälsa på farmor nåbn dag i veckan oxå.. då blir hon nog glad :)

sen på fre bär d av till Ed :) Dom från uppsala kommer ner...trevlans...

Nu ska jag hänga upp resten av tvätten o sen tvätta ny.. blir dammsugning oxå innan pluttarna vaknar...o ikväll ska vi ox å handla tror jag.. inte det roligaste men d behövs ju emmelanåt :P

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0