Tisdag...

Ja igår fixa ja den ....julbloggen alltså :) vet inet omd en vart bra el inte men de är ju iaf lite julstämning i det hela..känner att ja nog måste lära mig att se det ljusa med julen! och att de faktiskt inte baar är tråkigt o jobbigt o fult med jul :)



Trött besviken och lite nedstämd r jag iaf idag.... provena gick som förväntat - skit :(  han var inte ens säker på att han kunde sätta G :( men jag ska prata med han o se om jag kan göra om proven el kompetera med något annat..
fan fan fan :( de har ju gått bra innan o har ju bara VG el bättre i resterande ämnena så aj vet faktiskt inte vad som gick snett? kändes som man hade pluggat tillräckligt oxå :S men men bara inse att man inte kan få in allt.. o om man inte tycker läraren lär ut bra o ämnena är tråkigt så går de väl inte så bra antar jag...
ajja detta måste ju iaf lösas! jag nöjer mig iaf absolut med ett G på detta.

O så är ja besviken på en annan sak ox men d vill aj inte ta upp här i bloggen...

NU ska ja iaf städa o plugga innan barnen vaknar!

byye

Kommentarer
Postat av: jasmine

uch då låter inge bra..:(

känner med att man är i en svacka med skolan:/ allt bara skiter sig...



men julfin blogg har du ju iaf:)

2009-12-08 @ 15:22:00
URL: http://peeweejasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0