som en död björn..

eller en björn i ide menar jag...

hur fasen kan man sova nästan en heeel dag?? :O

Kan inte ens ja :O inte ens när jag vart dödsjuk :S

Min sambo har iaf sovit mest hela dagen vart uppe några snabbisar.. o ja lovar att han lär sova hela natten oxå..

Jag skulle få panik , rastlöshet  o ja vet inte vad av att sova så mkt ahha

känns iaf astråkigt o sitta här heeeeeeeelt alone...

är ju så himla överenergisk, rastlöös nu när jag varit suk en vecka o inte kunna göra någe till att bli frisk o dom andra blir sjuka.. faaan...

nu ska ja se idol igen...

Kommentarer
Postat av: lussan

kommenterade på din andra blogg att hjärtgrejen var snygg om jag kunde få den som bakgrund eller iaf med i min blogg?????? tror du??? kommenterade anonymt gklömde bort att jag inte e sparadpå denna data :P

2009-12-05 @ 18:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0