091216- Onsdag!

Nu har jag o grabbarna varit ute i den "underbara" snön...
Liam & Noel var som förra året...tyckte inte om det alls!
Vi hann väl vara ute sådär en 5-10 min när det började tjatas om att gå in..visst inget mig emot då aj inte gillart men tvinga oss alla tre o vara ute en stund till..men blev nog bara 30 min..får gå en promenad sen det uppskattar dom mer...
Vilket fall som helst så gjorde ja snöänglar åt grabbarna när de gnälldes lite för mkt.. ja ni hörde rätt JAG gjorde ..kors i taket =) det var kallllllllllllt, hade ju inga utebyxer på mig heller... brrrr..barnen tyckte iaf att det var skitkul o skratta högt så man får väl offra sig..:P men de var nog första o sista ggn ja slänger mig i snön för i år :P nästa gång ska ja få dom o göra en ist ;)

Nu har vi nyss ätit lunch, blev superenkelt idag med "tomtegröt" o smörgås..ja de smaka väl ok :P

Idag ville inte barnen sova middag ...men vi får väl se funderar på att testa o lägga dom en timme iaf.. blir så gnälligt fram mot em annars o så blir dom osams hela tiden när dom äör trötta..

ajja ska plocka ur disken o slänga i en ny oxå.. o sen hänga en tvätt o tvätta en ny...så roligt såå :P

Imorgon har vi julavslutning..hade först inte tänkt at gå då det ej är obligatoriskt men jag ndrade mig.. ska även ha betygsprat me B-O efetrsom han inte kunde komma i måndags...sen har jag ledigt fram till den 12 jan.. det ska bli såååå skööönt kan ja lova! Ja sen är de bara en termin kvar, de har gått såååå fort! Måste även börja söka praktikplats snart.. 8 veckor från skolan wuuuhh :)

nej nu ska ja dra,,,bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0