091203- Torsdag

HM är det torsdag idag? tror det..

veckan har iaf känts otroligt lång men på ett sätt ändå gått ganska fort.. hm :S lite wierd!

Idag är jag iaf något gladare, är på bättringsvägen =) så UNDERBART! kmr nog ta 1-3 dagar till innan ja känner mig helt tillbaka..

INgen vidare trevlig influensa jag hade :(  hm kanske var svininfluensan? 

tabletterna rickie köpte igår hjälpte iaf bra mot de onda i halsen , man fick ta 6 st på en dag o ja tog 5 st i loppet av en halvtimme + en på natten , kände mig inte ett dugg desperat ;) det stog ju faktiskt inte hur länge man skulle vänta mellan varje o ja lever ju så d var nog ingen fara... =)

Känns skit att inte kunnat gå till skolan på hele veckan, nu har ja såå mkt att ta igen :(  o inte nog med det så är de prov snart... halelulja!

Jag måste oxå erkänna att jag vart värdelös på att laga mat denna vecka.. det har smakat skit rent ut sagt o ja har inte kunnat äta det , idag när ja käönde mig piggare tänkte jag att ja skulle ta fram någon mat som JAG oxå gillar o inte bara dom övriga i fam :)  blev då kyckling, såg fram emot de jättemkt ( efetrsom ja älskar mat o älskar o äta :D o har man inte kunnat gjort d så bra i veckan så längtar man ju bara mer ;)
Och vad tror ni?  JO de smaka skit det oxå! bläääääääääääääää ja fattar helt enkelt inte vad ja gör för fel? tror att min hjärna har förslorat alla sina celler denna veckan :( GE MIG TILLBAKA DOM PLZ =)

ne nu ska ja mysa med mina underbara killar!

puss & kram

Kommentarer
Postat av: Cissi

jo de va väldigt gott.ABBA,Party,80's Svensk,

POP Hits Engelsk

de va dom ja köpte:)

2009-12-03 @ 20:43:39
URL: http://wilmasmor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0