:S:S

Imorse när jag vaknat o kollar runt lite på datan så har en vän på bdb agt upp en artikel från nt.. så jag läser o inser att vi kan ha vart där..Det handlar alltså om mordet som skett i hagebyområdet.. det var på kiosken AAA vid 20 tiden.. Som jag nämde igår var ju jag barnen o R ute igårkväll.. vi var på lekparken som ligger precis mitt emot kiosken.. vi hörde höga ljud däörifrån o vi ser en man som slänger sig på gatan.. jag vänder mig mot R o frågar va d är för idiot o vi tar barnen o går därifrån ...promenerar en bit o så hör vi ambulansen.. o rickie säger nånting om att nu brinner d till liam o noel på liute skojj... vi ahde inet en tanke på att det var någe som hade hänt där vid kiosken.. så när man läser det iudag blir man lite skärrad.. tänk om d var mannen man hörde skrika?? el var d bara någe bråk innan? sitter nu o pratar med hon som skrev detta i bdb o händelsen hände vid 19,45 alltså borde vi vart på lekplatsen då :S och mannen jag såg som slängde sig /ramla ( som jag bara trodde var ful o fjanta sig) var no mannen som dog :S fy faaan...usch tänkt om dom gett sig på oss oxå? mina barn ? ohh herregud ska man inte kunna vara ute här i stan längre?? Det var iaf sista gången ja tar en kvällspromenad med min familj på väääääääldigt länge!

orkar inte skriva mer nu :S

byye


Kommentarer
Postat av: Petra

fyyy så hemskt =(

2009-04-03 @ 14:44:34
Postat av: jasmine

guu vad hemskt.. har ni fått vittna o de med eller?

2009-04-06 @ 11:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0