SKRÄCK

OMG låg i badet o så ser ja en spindel som kröp på väggen.. o fyy jag fick panik o flög upp ur badet :).. vrsta ja vet så är d dom där vidriga små varelserna som igentligen inte är ett dugg farliga :S  åhhh sitter bara o ryser nu när jag skriver detta oxå ehhe :P ja e så himla fjantig!! ormar o spindlar är mina största fobier o ja lär nog aldrig bli vuxen på den fronten utan lär nog alltid vara larvig o skrika o rysa när jag ser dom ahha men men så är det..

men tur att jag redan hade tvättat håret o kroppen iaf men hade ju vart skönt o ligga kvar ett tag till =) hhh fraaaat!

nu ska jag nog ta mig en kopp thé o kolla tv el någe.. finns nada att göra ..får väll sitta o uggla till kl blir 14 o ja ska hämta dom bästaste (L)

byye byeee

Kommentarer
Postat av: sofia

ÅH FY! Jag hatar med spindlaaaaar! uscha! =p

2009-04-08 @ 15:53:38
URL: http://sofia89.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0