Oj :P

nu skriver jag här igen... märks ju att vädret suger.. då får man lite mer lust o skriva här eftersom d ändå är tråkigt o vara ute ..barnen är oxåp väääääldigt gnälliga idag pga det..dom var ute en stund men tröttnade ...typ småregnar .. usssccchhh!!

Imorgon fyller gubben år oxå... lite dåligt samvete för att ja inte köpt någe åt han än :S men vet i hundan vad ja ska köpa .. men han bryr sig nog inte om han får i efterhand iofs...han ska nog inte fira sig någe spec.. ska ju ha lite vänner här på lördag o grilla så han tar nog de som födelsefest ist :) får se om hans far o bror skulle komma o fika morn.. o ev mina föräldrar oxå.. vilket betyder att ja måste baka någe :O men vaaad<?? :P ajja d löser sig nog..

Funderar på att avfärga håret... aa ni vet me snt där som tar bort alla pigment i håret .. någon som läser som testat det??? hört mkt negativt om det men vissa säger att d funkar kanon... skulle vilja ha lite mer fakta innan så vorde snällt om alla som läser o använt d kommenterar!!  Vill ju bli blond ..el ljusrae iaf till sommaren :) Saknar mitt blonda ljusa långa fina hår <3 ihih

ne ni gott folk.. nu ska ni kommentera o jag sluta skriva :)

pusss

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag försökte me avfärgning när jag hade svart hår o de hjälpte inte ett dugg..

2009-04-09 @ 09:30:58
URL: http://zozzan.blogg.se/
Postat av: Jenny

Grejen med avfärgning om man har mörkbrunt/svart hår är att det ska bli gult och orange så att man kan färga en ljusbrun eller ljus färg över sen.

2009-04-13 @ 17:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0