kvällsinlägg

Kom precis in efter en skööön promenad ute men familjen (L) först gick vi till lekplatsen .. barnen tkr d e så kul :)  glömde kameran :( men tog några med mob iaf så ska lägga över dom på datan imorn om jag kmr ihåg :Pefetr det gick vi en runda.. el vi gick där ja typ går varje dag.. börjar bli lite småtrött på att gå den rundan så snart måste ja leta upp ett nytt stäle som e bra att promenara på så man kan variera sig lite =) kom som sagt nyss hem o har lagt barnen som var jättetrötta!! hoppas dom sover läääänge imorgonbitti det är ju ingen dagis så skadar ju inte om man får sovmorgon :)

Nu ska jag nog ta ett bad el dusch.. o sen sooooova-.. är skapligt trött... hushållet får jag helt enkelt ta imorn....

Så imorgon ge mig soooooooooooool igen :) såå skönt o bara vara ute hela dagen =) men om d inte är fint väder är d ju inte lika kul :/   ajja är iaf lööööövely att d börjar bli vååår nu.. ett steg närmare sommaren <3

Hörs imorn igen...

/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0