Dagen.

Hej hopp!!
Idag fick jag sovmorgon ..barnen vakna inte förens 9,30... Sååååå SKÖNT! behövs ibland :)
Sen har det blitt att städa , diska o sånt där trevligt... hehe :P
Vart nere i tvättis oxå.. ville ha tvättid idag men icke sa nicke...såklart var alla tider upptagna... Typiskt! vi har FÖR mkt tvätt ... :S men på fre fick vi en tid...

Senare sen kom fia bamse o martin... dom skulle låna bilen o åka till vvik o köpa ny barnvagn... så då var vi barnvakt åt martin..

Det gck relativt bra... bara att alla 3 var lite trötta men vi gick ut ett tag.. till lekparken o då var dom nöjda sen när vi kom hem blev d mat o sen var dom trötta igen :P Vagnen dom köpte var iaf fin o så =)

NU sover hela höget.. utom jag... hmm men ja ska nog lägga mig snart... börjar bli lite seg faktiskt...

På lörd kommer sofie o johan =)  först ska vi på grönt veckoslut på valstaskolan o kolla.. sen så ska vi till oss o så ska dom sova här... tror ja d blev bestämt iaf :P

Men men nu ska ja kanske träna? :S usch var jättelänge sen nu :( alla mina kläder börjar bli för små... jättekul INTE! men men måste ta nya tag o få orken att sätta igång igen.. ett tag gick d riktigt bra o ja gick ner sen gav ja upp o då blev d ännnu värre me uppgången =/  T.o.m mitt ansikte börjar bli tjockt :(

uhhhhhhhhhh!

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0