Tankar.

hm sitter här o tänker...

Vill förändra mitt hår :).. vill bli blond igen.. men vet inte om ajg kommer passa i det? hmm minns inte hur jag såg ut :P + att det var ju ett par år sen ja va blond o man kanske inte ser lika dan ut i d denna g? sen vill ja klippa mig.. KORT :) hmm de va länge sen ja hade jättekort... fast iofs har ja ju inte så långt längre då ja klippte mig ganskla kort för ett tag sen kan ju lägga ut bild på frillen ja vill ha...

Men INNAN jag ska göra d ska jag gå ner ett antal kilo.. har inte tränat ngt sedan ja fick barn =/ lite dåligt samvete har man.. eller alltså promenader men jag har inte tränat ngt på "riktigt"... men vi ska köpa en motioncyckel när vi hittar ngn vi vill ha o så...o d ska ja först o främst träna upp konditionen som e på  noll just nu...Trött o slö är ja nästan jämt så ja måste verkligen sätta fart på mig sj innan d e försent..

sen när man känner att det iaf går åt rätt håll... då e ja värd en ny frilll :)

Men ja det kanske dröjer,.. men när man väl sett lite förändring borde ju inet ta så lång tid...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0