Fredag

jahoppgårdagens inköp blev..bodys o byxor åt grabbarna..en tunika o ett par leggings till mig..d va d ända ja hitta av intresse,, skulle ju köpt ett par nya skor åt grabbarna då deras första blitt försmå o deras andra eså klumpiga.. men hitta inga.. fanns rader av söta flickskor o några fula grabbskor... hitta inte mkt kläder ja ville ha till dom heller... o d va svårt o hitta ngt som ja kunde tänka mig...gillar inte riktigt d som finns nu...det skavara så mkt blandade färger å samma plagg.. eller fullt av fula blommor.. o massa konstigt fanns d...så man vart ju inte fattig precis haha :P

Sen träffa ja på en gammal lärare från bergatiden...hon kom fram o hälsa men förstår inte hur hon kände igen mig.. för honkom bakifrån o knacka mig på axeln :S hon kanske hade spanat en stund innan haha :P Hon tyckte iaf att grabbarna var jättesöta :)

men iaf..idag har jag kollat utbildningar...ska söka till komvux VT09 sen till hösten blir nog lärarlinjen om ja inte jobbar ngt emellan...

annars har ja planerat att söka dagis till grabbarna snart men först vill ja se vart vi hamnar..om det blir flytt till nork edju smartare att söka dit direkt,,

Sen så har ja tänkt att jobba innan skolan .. kanske i ngn affär eller lager eller liknande..blir ju inte så länge..har ju mammapenning framt till dec så blir ju bara några månader...

Så bara ja hittar ett jobb, kmr in på skolan ja vill så e ja nöjd... är iaf nöjd att jag har en bildpå framtiden så man har ett mål att gå efter..sen kan d ju gå åt ett annat håll i slutändan men dyker inget annat upp vet ja ju iaf hur ja kan göra...

Idag ska vi hem...<3 till mitt älskade hem =) usch kmr kännas tråkigt omvi behöver flytta =/ trivs så himla bra i Ed.. men men va gör man? har iaf börjat kolla lite lätt på lgh i norrk.. så vi får se,,

Nu ska vi snart dricka kaffe o äta glasss:)  MUMS!

ha d bra / Ia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0