Ensamt gonatt.

Inatt blir det att lägga sig ensam igen...Rickie jobbar ju i norrk...

Saknar honom!

Men ska bli skönt på ett sätt o vara lite själv.. + mina godingar såklart! Bara ta det lungt... städa lite här o där...laga mat när man känner för det..o slippa att tjata på gubben när han slarvar.. vilket säger dagligen hahah :D Jag ska helt enkelt bara chilla :) o myyyysa hela dagarna med gullen! Och på fre kmr min gubbe hem  :)  men veckan går förhoppningsvis fort =)
Ska la försöka ta mig upp till rickies mormor o morfar ngn av dagrna... då blir dom glada hiih =) och om brilla ska iväg på ngt kul skulle hon ta med mig :) och om det blev bra väder skulel vi till stranden... skulle ju inte skada precis om de blev SOOOOOOOOOOOL!!!!!

Aoo... helgen då... i fre kom vi ju hem... så tog vi d bara lungt... *tror  jag* hmm mitt minne asså...

Lörd... åkte vi till byn.. hälsa på johnny o sanne.. kom inte därifrån förens runt 23 tiden... hade vi inte räknat med precis... men efetr d gick vi upp till svärmor... tog oss en varsin öl o snacka...sen ner o lägga sig... barnen somna direkt o vi med... o imorse gick vi inte upp förens 10,30 :O usch får panik på mig själv.. hur kan man ligga o lata så mkt igentligen... :S halva dagen blir ju förstörd!! men iaf runt 13-14 åkte vi först ut till bamse o fia me lite meducinus efetrsom bamse inet mådde bra... sen in till johnny o sanne igen... rickie o johnny laga bilen... sen blev d mat där...köttfärslimpa m kol + potatis ..o sås... MUUUUUUMS! d va asgott!

Sen hem... upp till svärmor en snabiis ..sen hem.. mata barn , tvätta inför natten o borsta gaddarna... sen natta dom... strax därefter åkte rickie =/ jag satt mig vid tvn..sen datan,.. sen kolla ja på bröllopsfixaren el va den hette (den som gick på 3:an) samtidigt sminka ja mig... bara kladda :D d va jättekul.. hiih.. mitt ena öga blev svart o mitt andra rödoranget :D ser asfuuuult o muppigt ut.. men d va kul iaf =) kan nog lägga ut en bild haha :P  aa o nu sitter man här... bloggar... ska sova sen... men först tvätta av smink.. hoppa in i duschen... smörja mig...o sen abra stuuuupa ner i sängen...i min stora ensamma säng... hihi...

Men iaf... Saknar älsklingen oerhört mkt...!!! men som sagt får skylla mig själv vi kunde ha följt med han ...men det ska nog gå bra... d e första dagen som e värst... sen e d rätt lungt... fram tills typ dagen innan då man tycker tiden går överdrivet långsamt hihiih....den gör ju säkert inte d men känslan e ju så,,,,ajja... älskar dig iaf snuttts (L) inet för at jag tror du kommer att läsa allt detta dravel ...han kmr nog inte läsa ens en rad men iaf... ska skicka min blogg till han  o tvinga han o läsa hiih :)

O föresten... är lite nyfikna om vilka som läser min bloggg???!!!? ser ju att det är några stycken....KAN NI INTE SKICKA EN KOMMENTAR O SÄGA VILKA NI ÄR??? PLZZZZ :D

nae nu börjar dettta bli tråkigt!! o ja börjar bli alldeles för trött för detta... ska ta en cigg nu innan duschen...

Puss A! (L)

En tråkigt kväll :) HaHa :D

Kärlek!   NI (L)

hm.. sminkningen syns inte lika bra här heh..

Såå.. nu är d klart... o som sagt GLÖM INTE KOMMENTERA VILKA NI ÄR :D  tsss....:)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag läser din blogg :)

Puss puss Sofie

2008-06-30 @ 23:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0