En fantasktisk dag..

nästan hela dagen iaf ihih...

Börja med att ja gick upp med barnen... fixa o dona lite här hemma...sen kom svärmor.. hämta liam o Noel som följde med henne till stranden...

Då plocka ja lite här hemma o så.. sen väcka gubben... bära ner massa skit i förrådet...sen packa...

Åka till stranden.. hämta barnen för att sedan åka till båten :)

Körde barnen på en skogsväg i barnvagnarna .. inte d lättaste jämt men fram till båten kom vi iaf :)...

Sen åkte vi ut med båten till en "strand"

Satt oss i värmen o njöt...åt lite ..sen bada :)

Både Liam & Noel tyckte d va jättekul att bada :) & jag tog mitt första o sista dopp för i år...D va jättevarmt o skönt i vattnet :)

Efter några timmar där såg vi på himlen att d vart mörkare o mörkare o besluta oss för att åka in mot bryggan...åkte så fort som möjligt...satt barnen i barnvagnarna sen börja gå.. efetr vi gått en stund börja d regna.. TYPISKT!!! inget regnskydd hade vi med heller ... o de bara börja regna mer o mer...sista biten sprang jag m liam sittandes ivagnen haha :D fort in i bilen... väl inne börja d aspöregna jättemkt... tur man satt i bilen då... dyngsur men ändå :D

hem till Nisse... åt mat...GOSa masssa me min Kisse (L) som för övrigt ska heta kissen eller katten haha :D kanske ska hitta på ett sötare namn? hiihhi ÅHH hon e såå töööööt :) hoppas hon e mogen för artt komma hem snart... bara kissen o mat som saknas :)

NU tar jag mig en öl .. ska kolla tv/film sen gå o lägga mig ...
Imorgon blir det att städa inför barnens kalas :) ska även se om databordet får plats i sovrummet ¨så  Liam o Noels lekhörna blir ännu större :) dom har ju fått nytt Bord /stolar hiih :)

skriver mer en annan dag!

Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ahh, låter som en härlig dag trots regn..

puss

2008-07-31 @ 00:15:51
URL: http://zozzan.blogg.se/
Postat av: lussan

fan det lät som en underbar dag utöver att ni vart blöta då men annars så låter det underbart



min rygg ska föresten in på röntken... hehehe... eller jag och min rygg synd jag inte kan lämna ryggen på soptippen o köpa en ny poå konsum hahaha

2008-08-01 @ 17:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0