just nu,..

sitter jag i soffan ,..känner mig inte alls på hugget.. känner mig febrig o lite småförskyld :/  så idag har det vart lungt.. har gjort nada här hemma så d ser ut som faan *suck* men ska läggga mig nu o hoppas att man e bättre till imorn ...barnen har lagt sig sent hela denna veckan... dom har precis lagt sig nu .. det skönaste är att man fått sova till 11 :P men när jag känner  mig bttre igen ska jag vänja dom vid tiderna mellan 20-  08(09) igen  dom tycker jag är bäst :P man hinner f¨å lite egentid på kvällen  och man kmr upp skapligt dan därpå...

än så länge är jag helnöjd m nya datan :) lite snabbare mot min förra haha och att den e bärbar är oxå skönt...:)

ne kära läsare  nu ska jag umgås m min kära sambo innan vi ska läga oss...

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0