Like sands through the hourglass, so are the days of our lives

jupp nu har ja sett färdigt på våra bästa år för idag... först såg ja på danska (horton sagen) som ligger lååååång låååångt före de svenska programmet...efetr det såg ja på norska ( i gode og onde dager) som ligger ung en vecka före sverige...så nu ser jag inte på det svenska längre...känns lite onödigt eftersom man vet vad som händer...visserligen vet jag ju vad som händer ännu längre fram oxå  men tittar ändå på norska eftersom jag inte kollat på d danska innan så annars missar ja ju massa program:P

barnen sover fortfarande så  då fick jag lite tid här oxå :)'

annars händer inte så mkt.. busar o slappar mest hela dagarna... igår när rickie skulle komma hem direkt efter jobbet för att umgås gick han o la sig precis som i måndags..:( känns som jag inte träffat honom på hela veckan fast vi vart i samma hus.. antingen har han hjälpt johan eller sovit.. känns tråkigt!! O idag ska han väll in o hjälpa johan igen o efter det sova...men på fre ska vi ju hem ...eller iväg ..o på lörd ska vi iväg o på söndag åker ju rickie igen..när ska man hinna umgås?..bara vi, familjen?

nae nu skaja ta lite V. yoghurt me cruncy sen väcka barnen omdinte vaknat innan dess...

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0